fbpx

Activision baas reageert op Call of Duty haat

De onthullingstrailer van Call of Duty: Infinite Warfare is een van de meeste gehate video’s op YouTube met een recordaantal dislikes. Wat uitgever Activision daar eigenlijk van vindt? Helemaal niks. In een interview met Mashable op E3 zei Eric Hirshberg, CEO van Activision, dat het doel van de uitgever niet veranderd is:

“Met Call of Duty: Infinite Warfare willen we nog steeds een geweldige game afleveren. Als we ons daarop concentreren, zullen we de fans blij maken en kan de franchise blijven bloeien.”


Fans zijn niet gelukkig met de futuristisch setting van de game, maar dat was ook al geval bij Black Ops II:

“De vorige trailer met het grootste aantal dislikes was die van Black Ops II. Dat was de eerste game met een futuristische setting, maar het werd tegelijkertijd de beste Call of Duty ooit.”

Hirshberg maakt zich dus geen zorgen over de haat die Infinite Warfare over zich heen krijgt. Integendeel zelfs, want alleen op YouTube zijn de dislikes zo hoog:

“We hebben de negativiteit niet teruggevonden in onze pre-order sales. En zelfs niet op Facebook, waar de onthullingstrailer ook gepost werd. De haat op YouTube is uniek.”

Volgens Mashable is het logisch dat Activision geen verschil merkt in de pre-order sales. De uitgever was slim genoeg om Modern Warfare Remastered exclusief bij de Premium-bundels van Infinite Warfare te steken. Mocht je die game apart kunnen kopen, dan zou het een heel ander verhaal zijn. Of is de wereld dan toch te hard voor Call of Duty?

REACTIES (1)

  1. WordPress › fout

    Er heeft zich een kritieke fout voorgedaan op deze website.

    Meer informatie over probleemoplossing in WordPress.